לומדים קריאה בקלפים

לומדים קריאה בקלפים
פורטל רוחניות, גוף ונפש
פורטל רוחניות, גוף ונפש

לומדים קריאה בקלפים בקלות וחושפים את סודות הטארוט. מקורות לימוד ותרגול קריאה בקלפים ומשמעותם בחיי היום יום. מבוא לקריאה בקלפים למתחילים. קריאת קלפי טארוט היא תרגול עתיק יומין שאפשר להשתמש בו כדי לקבל תובנות על חיינו ועל העתיד. הקריאה מבוססת על חפיסה של 78 קלפים, שלכל אחד יש משמעות ייחודית משלו. באמצעות הפרשנות של קלפים אלה, קוראי טארוט יכולים לעזור לאנשים לקבל החלטות ולהבין את חייהם טוב יותר.

הכל מתחיל בחפיסת קלפים, כדי לפרש את האנרגיות סביבנו ולספק הדרכה כיצד לקבל החלטות או לפעול. קריאת קלפי טארוט יכולה לשמש לצמיחה אישית, התפתחות רוחנית, מערכות יחסים וזוגיות. על ידי פירוש הסמלים והתמונות בקלפים, נוכל לקבל תובנות לגבי המצב הנוכחי שלנו בחיים ומה שעשוי להתרחש ולקרות לנו בהמשך. על ידי פירוש הקלפים המונחים בדפוס מסוים, קוראי טארוט יכולים לקבל תובנה לגבי אירועים שעלולים להתרחש בעתיד או לספק עצות לקבלת החלטות חשובות. עם הדרכה קפדנית של קורא מנוסה, קריאה בקלפי טארוט יכולה לספק תובנה חשובה לשאלות החיים ולעזור להדריך אותך במסע שלך.

חפיסת הטארוט מורכבת מ-78 קלפים, כל אחד מהם מתאר ארכיטיפ או סמל מסוים. באמצעות הפרשנות של סמלים אלה, הקוראים מסוגלים לספק הדרכה וייעוץ ללקוחותיהם. אפשר להשתמש בקלפים כדי לחקור תוצאות פוטנציאליות, לקבל פרספקטיבה על מצבים נוכחיים ולחשוף בעיות בסיסיות שעלולות להפריע להתקדמות בתחומי חיים שונים.

מהי קריאת טארוט?

קריאת טארוט היא תרגול של שימוש בקלפי טארוט כדי לקבל תובנות על חייו של אדם. קלפי טארוט הם חפיסה של 78 קלפים, כל אחד עם סמליות ומשמעות ייחודית משלו. קוראי טארוט משתמשים בקלפים כדי לעזור לאנשים לקבל תובנה לגבי העבר, ההווה והעתיד שלהם. קריאת טארוט אינה סוג של חיזוי עתידות או דרך לחזות את העתיד. במקום זאת, זהו כלי שיכול לעזור לאנשים לקבל הבנה עמוקה יותר של עצמם ושל מסע חייהם.

מהי קריאת טארוט

איך עובדת קריאת טארוט?

קריאת טארוט פועלת על ידי שימוש בסמליות ובדימויים של קלפי הטארוט כדי להתחבר לתת המודע. קוראי טארוט משתמשים באינטואיציה ובידע שלהם בקלפים כדי לפרש את משמעות הקלפים ולספק תובנות על חייו של אדם.

קלפי הטארוט מחולקים לשתי קבוצות עיקריות: הארקנה הגדולה והארקנה הקטנה. הארקנה הגדולה מורכבת מ-22 קלפים המייצגים אירועי חיים או ארכיטיפים מרכזיים, כגון קלף השוטה, הקוסם והמגדל. הארקנה הקטנה מורכבת מ-56 קלפים המייצגים אירועים וחוויות יום-יומיות, כמו אהבה, כסף ועבודה.

במהלך קריאת טארוט, הקורא יערבב את הקלפים ויבקש מהאדם להתמקד בשאלה או בסוגיה שהוא היה רוצה לקבל עליה תובנות. לאחר מכן הקורא ישלוף מספר מסוים של קלפים מהחפיסה ויפרוש אותם בחלוקה, כגון צלב קלטי או פריסה של שלושה קלפים. לאחר מכן הקורא יפרש את משמעות הקלפים ויספק תובנות על חייו של הפרט.

איך להתכונן לקריאת טארוט?

לפני קריאת טארוט, חשוב להכין את עצמך נפשית ורגשית. חשוב שתהיה לך כוונה ברורה או שאלה שאתה רוצה לקבל תובנות לגביה. חשוב גם להיות עם ראש פתוח ומוכן לקבל תובנות שעלולות להיות מאתגרות או בלתי צפויות.

במהלך הקריאה חשוב להקשיב היטב לפרשנות של הקורא לקלפים ולשאול שאלות אם צריך הבהרה. חשוב גם לרשום הערות ולהרהר בתובנות שתקבלו לאחר הקריאה.

היתרונות של קריאת טארוט

לקריאה בטארוט יתרונות רבים. זה יכול לעזור לאנשים לקבל הבנה עמוקה יותר של עצמם ושל מסע חייהם. זה יכול לספק תובנות על העבר, ההווה והעתיד ולעזור לאנשים לקבל החלטות ובחירות בבהירות ובביטחון רב יותר.

קריאת טארוט יכולה גם לעזור לאנשים לקבל פרספקטיבה חדשה על מצב או אתגר שהם מתמודדים איתם ולעזור לאנשים לראות דברים מזווית אחרת כדי לקבל תובנות חדשות.

קריאת טארוט יכולה להיות גם כלי לריפוי וצמיחה, לשחרר דפוסים ואמונות שליליות שעשויות לעכב אותם. זה גם יכול לספק הדרכה ותמיכה כאשר אנשים מנווטים מעברים ושינויים מאתגרים בחיים.

כאן לומדים קריאה בקלפים

אז איך לומדים קריאה בקלפים מהבית? הבסיס שבקריאה מתחיל בסדרת הקלפים של הארקנה הגדולה. למדו את משמעויות הקלפים והסמלים שלהם, כדי לקבל תובנות, מסרים ורמזים שיעזרו לכם לפרש טוב יותר את דרככם האישית בחיים.

  1. תרגלו באופן קבוע: ככל שתתאמנו יותר, כך יהיה לכם קל יותר יותר להתחבר אליהם ולהבין את משמעותם.
  2. נהלו יומן טארוט: רשמו את הקלפים שאתם מציירים ואת התובנות והמשמעויות שעולות בראשכם. זה יעזור לך לעקוב אחר ההתקדמות שלך ולשקף את התובנות שלך.
  3. למדו מאחרים: הצטרפו לקבוצת טארוט בפייסבוק או לפורום מקוון כדי ליצור קשר עם קוראי טארוט אחרים וללמוד מהניסיון והתובנות שלהם.

צפו עכשיו בסדרת הסרטונים של אורית של רפאל עם הסבר מפורט על כל אחד מהקלפים:

לסיכום המאמר לומדים קריאה בקלפים מהבית:

כדי לעזור לכם להתחיל ללמוד קריאה בקלפים, אנו ממליצים על האתר אורית של רפאל שם תוכלו ללמוד את סודות קלפי הטארוט, פירוש הסמלים ומשמעותם בחיים. קריאת טארוט היא כלי רב עוצמה לגילוי עצמי וקבלת תובנות על מסע חייך. עם ראש פתוח וכוונה ברורה, קריאת טארוט יכולה לספק תובנות והדרכה חשובות. בין שאתם מעוניינים ללמוד קריאת טארוט בעצמכם או מחפשים הדרכה של קורא טארוט מקצועי, התרגול של קריאת טארוט יכול להיות כלי רב עוצמה לריפוי, צמיחה ושינוי.